13/12/2012

[Video] Bapa Tiri Dera Anak Sebenarnya Penyokong PKR?




Kecoh dengan video anak yang didera baru-baru ini, Kalau tengok balik, sebenarnya mamat celaka ini takut bila pukul budak tu. Terus terang Keris nak ajak mamat ni bertumbuk. Kau tumbuk budak kecik bukan main lagi.

Inilah jadinya jika asyik ikut perangai pembangkang. Siapa yang ajar rakyat untuk menjadi ganas dengan demonstrasi? Siapa yang ajar rakyat untuk mencetuskan huru-hara. Kesan dia sampai balik ke rumah.

Mengikut maklumat terbaru :


Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police )

PERKEMBANGAN KES DERA KANAK-KANAK:

Lelaki yang terlibat adalah bapa tiri kepada kanak-kanak tersebut, telah ditahan dan disiasat di bawah Sek. 31 (1)(a) Akta Kanak-kanak 2001.

Jika disabitkan kesalahan, pelaku boleh didenda tidak melebihi dua puluh ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi sepuluh tahun atau kedua-duanya. Kanak-kanak malang tersebut kini dirawat di Hospital Klang di bawah pengawasan Jabatan Kebajikan Masyarakat


Jadikan apa yang berlaku sebagai iktibar. Dah nampak kenapa jangan ikut doktrin pembangkang? Sebab mereka suka demonstrasi, kacau bilau dan pukul memukul. Ingat insiden wartawan dipukul?

K7L : Kesian budak kecik tu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk