29/02/2016

Darah Komunis - Mereka Semua Ada Dalam DAP Dan Seorang Jadi Balaci Dalam Amanah!


 

Chin Peng, pengasas Parti Komunis Malaya (PKM) mempunyai pertalian kekeluargaan yang tokoh dengan tokoh-tokoh penting dalam DAP.

Pertalian kekeluargaan Chin Peng bermula di peringkat Lee Kuan Yew, bekas Perdana Menteri Singapura dan bekas Setiausaha Agung PAP dan Lim Kit Siang, bekas Setiausaha Agung DAP yang kini merupakan penasihat parti kembar ‘PAP’ di Malaysia.

Chin Peng adalah pengasas Parti Komunis Malaya merupakan sepupu kepada Lim Kit Siang (Malaysia) dan Lee Kuan Yew (Singapura)

Chin Peng (陳平) yang lahir pada 21 Oktober 1924 di Sitiawan, Perak juga mempunyai perkaitan kekeluargaan dengan tokoh-tokoh penting DAP Perak.

(Bekas) Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham dan Ngeh Kor Ming (Pengerusi DAP Perak sekarang) adalah anak saudara kepada Chin Peng.

Anthony Loke, DAP Negeri Sembilan adalah anak dua sepupu kepada Chin Peng. Teresa Kok adalah sepupu kepada isteri Lim Kit Siang. Tony Phua adalah anak sepupu kepada Lee Kuan Yew.

Nizar (bekas MB Perak) juga sepupu Ngeh dan Ngor. Kerana emak Nizar adik beradik dengan emak Ngeh dan Ngor, dia memeluk agama Islam kahwin dengan bapak Nizar. Sealin Itu Tony Pua Juga merupakan anak saudara kepada Lee Kuan Yew dan Teresa Kok adalah sepupu kepada Isteri Lim Kit Siang.

K7L : Semua ada darah komunis?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk