16/02/2016

Berapa Juta PKR Habiskan Wang Selangor Untuk Billboard Anwar?



Tahniah kepada Rakyat Selangor. Billboard memperingati Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim dipasang di merata-rata di Selangor. Kita berharap Kerajaan Negeri tidak menggunakan duit pembayar cukai untuk membuat billboard berkenaan. 

Tidak ada hasilnya untuk Rakyat Selangor pun. Yang pastinya, Billboard berkenaan tidak mempunyai sebarang kelulusan daripada Majlis Daerah atau Majlis Perbandaran. Mungkin mereka tertidur kot?


Cuma kita hendak bertanya Peguam Negara, adakah tindakan sebegini tidak menghina undang-undang negara apabila dikatakan pesalah kes liwat dikatakan tahanan politik?

Kalau billboard ini bertentangan dengan apa yang diputuskan oleh mahkamah, sewajarnya tindakan diambil kepada sesiapa yang memasangnya dan tindakan menurunkan billboard ini harus dilakukan.

Apapun jika benar ianya mendapat kelulusan, tahukah anda semua satu billboard sewanya puluh ribu setahun? Yang dipasang bukan satu atau dua tetapi banyak. Apakah berbaloi habiskan wang untuk bela peliwat yang bersalah?



K7L : Membazir tak apa pula PKR ni?..

2 ulasan:

  1. Kos untuk billboard bebaskan anwar mencecah 3.5 juta setiap satu.....

    ReplyDelete
  2. Hanya ALLAH yang dapat bebaskan Anwar. kita disuruh berusaha dan berdoa.
    Berapa banyak salat Hajat yang Anwar dan keluarga sudah lakukan??
    Berapa banyak salat Tahajjud yang Anwar dan keluarga telah lakukan??
    Sebagai orang Islam kita suruh buat salat taubat, banyak beristifar dan berbanyak bersedekah apabila ditimpa musibah tapi Anwar Ibrahim habiskan masa dengan merancang sedangkan dia lupa ALLAH JUGA MERANCANG DAN ALLAH SEBAIK2 PERANCANG. Kalau tak mahu insaf dan taubat, seperti kata seorang alim, Anwar akan busuk didalam penjara.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk