10/02/2016

'Penghapusan Etnik' Di Penang Secara Halus Dan Tanpa Sedar?



Melihat pada situasi sekarang begitu banyak kemusnahan penempatan dan mengganggu-gugat perniagaan kaum Melayu, ini lah caranya halus yang digunakan oleh pihak pembangkang untuk memusnahkan penempatan Melayu.

Mereka akan menerima dan menggunakan pendatang asing terutama dari Bangladesh dan mereka dibenarkan memiliki lesen dan premis perniagaan dalam masa yang sama mereka merobohkan gerai atau premis perniagaan orang Melayu.

Inilah taktik yang mereka gunakan, apabila kerajaan mahu menaikkan levi baru yang tinggi kepada pekerja asing menyebabkan mereka mengkritik Kementerian Dalam Negeri (KDN).

Kritikan mereka terhadap kenaikkan levi tersebut jelas membuktikan motif mereka yang terbeban dengan levi baru tersebut, kerana ia akan membebankan kewangan mereka untuk mengimport seramai mungkin pekerja asing dan melakukan ‘etchnic cleansing’.

Dari sudut lain mereka dilihat seolah-olah membantah kemasukan pendatang asing kononnya boleh menimbulkan pelbagai masalah, tetapi bila kerajaan membuat sekatan dan mengenakan syarat-syarat tertentu mereka juga yang mengkritik kerajaan.

Jelaslah kritikan pembangkang bukan untuk kepentingan negara tetapi lebih kepada kepentingan politik untuk menguasai dan berkuasa.

Sumber : Bicara News 

K7L : Memang bagus pun naikkan Levi.. mudah sangat 'lulus' kemasukan..

1 ulasan:

  1. dulunya saya ini cuma seorang
    pembantu rumah tangga di malaysia pendapatannya tidak seberapa dan
    tidak pernah cukup dalam kebutuhan keluarga saya,, suatu hari saya dapat
    informasi dari teman bahwa MBAH WASTUH bisa memberikan angka ritual/goib 100% tembus
    akhirnya saya ikuti 4D nya dan alhamdulillah memanG bener-bener terbukti tembus
    saya sangat berterimakasih banyak kpd MBAH WASTUH.atas bantuan MBAH saya sekarang
    sudah bisa mencukupi kebutuhan keluarga saya bahkan saya juga sudah buka
    usaha matrial dan butik pakaian muslim
    Jika anda mau buktikan
    silahkan bergabun sama MBAH WASTUH
    Di: No: tlp.0853-7778-4848
    Saya sudah buktikan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk