26/02/2016

Giliran PKR Ditelan DAP Setelah PAS Dah Hadam Dalam Perut DAP?


 
DAP dikhabarkan akan meletakkan calon-calon mereka di lima kawasan PKR di Pulau Pinang pada pilihan raya umum akan datang.

Selain itu dakwa beliau, DAP juga akan meletakkan calon-calon Melayu untuk bertanding di semua kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pas dalam tempoh tersebut.

Langkah tersebut jelas membuktikan DAP secara halus cuba memonopoli Pulau Pinang dan sanggup bertindak kejam menyingkirkan PKR walaupun menyedari parti itu bersama dalam pembangkang.

Dalam situasi ini, PKR tidak ubah se­perti ‘macai’ kerana kepemimpinan mereka langsung tiada peluang untuk membuat sebarang keputusan di peringkat negeri itu. Semua ini dilakukan untuk memberi pengajaran kepada PKR yang gagal mengawal Azmin untuk menyingkirkan musuh utama DAP iaitu PAS.

PAS sebelum ini juga 'ditanam' oelh DAP dengan memastikan PAS menang tidak banyak dan memberi posisi kecil dalam kepimpinan negeri. Kini PKR pula dilanyak di Pulau Pinang. Apakah Azmin akan turut singkirkan DAP kelak?

K7L : Kita tunggu dan lihat..

2 ulasan:

  1. DAP sekarang sudah tidak lagi memerlukan PAS atau pun PKR. Bila mereka sudah berjaya mempengaruhi beberapa kerat pengkhianat Melayu menyertai DAP, itulah kemenangan mereka dan akan digunakan strategi seterusnya sehingga mereka dapat menjadi kerjaan yang memerintah negara ini. DAP sedang mengatur langkah kearah menuju Putrajaya tanpa disedari kebanyakan pemimpin2 parti Melayu. Bayangkan, semasa mereka bersatu didalam pakatan rakyat dulu apa perlunya mereka membeli beberapa orang Melayu menyerti DAP? Mereka tidak ikhlas bergabung dengan PKR dan PAS sebenarnya dan sekarang sesudah PAS mereka memecahbelahkan PKR pula sementar PAN menunggu masa untuk mereka telan. DAP banyak wang dan mereka konsisten dengan strategi untuk merampas Putrajaya cuma tunggu masa cepat atau lambat sahaja, BERHATI2LAH PEMIMPIN2 DAN ORANG2 MELAYU.

    ReplyDelete
  2. pan akn bntu dap utk dpt undi melayu. dap tak kisah brdepan pkr sbb pan masih kuat sokong dap.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk