29/02/2016

Lebih Baik Jadi Ketua Pembangang Daripada Ketua Pembangkang #KhasBuatWanJijah



Wan Azizah selaku ketua PKR sepatutnya menyebelahi 2 Adun PKR yang dipecat dan meminta Guan Eng menjelaskan dengan lebih teliti, mengapa beliau memecat 2 wakil rakyat yang hanya tidak menyokong mengenai usul tambakan laut.

Dan perbalahan diantara Guan Eng dengan Azmin semakin meruncing. Kemungkinan besar Adun-Adun DAP di Selangor pula bakal terima nasib yang lebih kurang sama. 'Revenge of the Fallen' katanya.

Namun begitu, yang paling gagal ketika ini adalah Wan Azizah sendiri. Dia membuktikan lagi yang dirinya memang tidak layak langsung mengetuai pembangkang. Elok jad pembangang sebab dia sendiri keliru dengan identiti PKR.

Jika tidak masakan dia memihak kepada DAP walhal Adun yang kena buang itu adalah daripada PKR sendiri. Apapun harap rakyat dapat lihat. Inilah sekumpulan manusia-manusia yang utamakan kedudukan berbanding perjuangan.

K7L : Payah kalau bijak belajar tapi bodoh mentadbir..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk