12/02/2016

Selepas Gerbang Selangor - Masjid Pula Jadi Sasaran Projek Masuk Poket?



Umumnya rakyat Selangor mengetahui bahawa Belanjawan Negeri Selangor pada tahun ini bertemakan“Membangun Smart Selangor Yang Peduli” berhasrat untuk melakukan anjakan paradigma bagi menggalakkan ‘knowledge economy‘ dengan ‘smart infrastructure’, melahirkan ‘smart people’ dan mewujudkan‘smart government’?

Namun hakikatnya, nasib rakyat Selangor langsung tidak pernah dipedulikan oleh Azmin dek keghairahan melakukan pembaziran dan mengaburi mata rakyat bahawa kerajaan negeri di bawah pimpinannya sedang‘berjoli katak’ dan berterusan memperdayakan rakyat yang memberi mandat kepada mereka selama 2 penggal memerintah Selangor.

Kedengaran akan wujud projek yang lain setelah projek cat pintu gerbang yang mencecah RM9.7 juta. Apakah yang sedang berlaku sebenarnya. Kemungkinan besar Azmin sedang bersedia untuk hilang Selangor sebab itu dia kaut selagi boleh?

Apapun janganlah sampai menggunakan Masjid pula selepas ini untuk projek masuk poket. Bimbang kena panah petir tengah jalan. Tapi zaman sekarang ini, mana ada mereka yang takut, sebab dunia lagi penting bagi mereka. Siapa mereka itu?

K7L : Semoga Allah selamatkan Malaysia...

1 ulasan:

  1. bertuah rakyat selangor yg undi PR dulu....dapat masjid cantik cantik....tapi jalan robak rabik....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk