24/07/2014

Yang Maki Masih Siasat - Yang Komen Kena Tukar Terus? @PDRMsia


Keris nampak sekarang pihak polis sangat laju buat kerja. Bagus dan efektif. Tapi anenhya yang buat lebih salah masih disiasat. Yang komen sebab marah dengan cepatnya diambil tindakan. Hebat.

Kalau kata isu yang komen tu sensitif, abis yang tulis status tu bukan isu sensitif jugak? Sebab itu keharmonian kena dijaga dan dipupuk sejak kecil.

Hari ini mereka yang sepatutnya dihukum cepat perlu disiasat sahaja. Ambil tindakan nanti-nanti tak apa. Yang melawan ni hukum dulu. Kasi ajar sikit? Sampai bila nak macam ini?

Yang ada report polis sampai beribu apa tindakan dia ya?

K7L  : Laju dan efektif tapi kena telus sekali..

11 ulasan:

  1. Rakyat tidak memperlekehkan Tugas Polis, mereka cuma tidak puas hati bila polis buat kerja selekeh..

    Diminta kepada KPN untuk mengingatkan anggotanya dan dirinya sendiri supaya jangan memperlekehkan pemikiran rakyat !!! jangan bertindak menimbulkan ketidakpuasan hati rakyat,..dan jangan mendorong rakyat benci polis dengan tindakan selekeh aka selektif ...

    Kami bekas polis dan bukan BUTA !!

    ReplyDelete
  2. yg dtukar 2 mau saman ja kpn.claim ja akaun palsu.konfem pdrm@kpn xleh detect.maklumla da blambak kes yg last2 ngaku konon fb kena hack lps cm2 ja.gerentilah pas ni paria 2 akn sebut bnd sama.utk bro polis 2,alang2 seluk pkasam biar smpi pangkal lengan.saman biar lunyai.bukn nk mtk derhaka,tp ajar la skit ketua yg buta.

    ReplyDelete
  3. Tuan IGP dan PDRM...bila nak tangkap...(a) Dreber Cina babi (2 ekor) yang menulis nama sebagai Pukimak di atas saman Polis????...(b) Cina babi sekor yang tendang budak melayu yang kena tangkap sebab mencuri?????
    Kalau tak dapat tangkap Cina babi ni jangan kata PDRM....Bersih, Cekap dan Amanah!!!

    ReplyDelete
  4. Kalau drebar cina babi tu xboleh nak kesan nampak sangat menipu. Rekod dah ada kat jpj xkan xboleh kesan melalui alamat ic n alaman heran kereta

    ReplyDelete
  5. kaum minoriti di Malaysia aada kekebalan dan hak keistimewaan berbanding dengan orang melayu...mereka bebas di negara demokrasi di bawah BN/UMNO.....kalau DAP jadi Kerajaan hak Melayu seperti wn menumpang....semua sekolah Kebangsaan dan semua sekolah agama semua masjid dan surau akan ditutup......

    ReplyDelete
  6. Patutlan cina dan india bukan main lagi besar kepala kebelakangan ni...Diorang "SPECIAL" walaupun PENGKHIANAT! Orang2 Melayu yang taat setia dengan UMNO/BN dibalas macam ni?

    ReplyDelete
  7. Apa boleh buat
    Nasib kita org Melayu

    ReplyDelete
  8. Beb,sape yg bg arahan??????????????????

    ReplyDelete
  9. Aku baru dpt info
    Semua komen di atas bkn dr Melayu
    Semua akaun di atas dah kena hacked !!

    ReplyDelete
  10. -Bawak dua2 jumpa secara GENTEL..


    DALAm KES ni KELING tu PUNCANYA..

    Polis itu adalah REAKSI..


    NAK SELESAI MASLAH.??.

    HAPUSKAN PUNCA MASALAH (KELING PARIA TERSEBUT)


    WOI HAKIM NEGARA..BODOH BETUL KE MELAYU NI?
    BANYAK BETUL MELAYU jadi BODOH lepas dengar cakap CINA & INDIA?

    cth HJ HADHI..& Najib, NUAR, Nik Ajis dll..

    Semua ni jadi BANGANG lepas dengar Cakap Cina & INDIA

    ReplyDelete
  11. Kalau nak harapkan polis ambil tindakan terhadap bukan melayu memang kirim salam la.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk