05/12/2012

Drama Pakatan Gombak - Pembangkang Terburai Usus Diserang Pemuda UMNO?





Setelah kantoi mencederakan Pemuda UMNO Gombak, bimbang diserang oleh penduduk Gombak sendiri, satu drama 'Berdarah' dilakukan. Mereka cederakan ahli sendiri dan sebarkan gambar tersebut. Ada ke orang kena tetak senyum-senyum?

Menurut TMS kecoh disebarkan oleh pembangkang di media mereka. Katanya ada orang ditikam bertubi-tubi dengan kerambit hingga terburai usus perut dan terbunuh. 
Kemudian lagi mayatnya dicincang-cincang hingga lumat hingga tidak dapat dikesan di manakah jasadnya. Mak aih! Dasar pembohong!

Tiada video dan gambar orang yang dipercayai melakukan perbuatan tersebut. Mungkin tidak sempat ambil tetapi mereka ada peralatan untuk mengambilnya. Malah tempat yang dicederakan sama radarnya macam kes di Bagan Pinang. Kisah yang sama pernah berlaku awal tahun ini di UPSI.

Juga pernah cuba diulangi ketika pilihan raya kampus di Universiti Malaya (baca sini). Oleh itu, jangan cepat terpengaruh dengan persepsi yang mereka cuba bawakan.



Ini adalah gambar pelajar pelajar pro pembangkang yang berdemonstrasi pada awal tahun lalu di depan pintu pagar UPSI. Seorang demonstrator mendakwa kepala berdarah dipukul oleh anggota polis sambil menunjukkan kain yang "berdarah". Atau berdarah kerana memecahkan pintu Klinik Syifa?


Ini hanyalah sekadar lakonan meraih simpati?.


Pada jam 3.30 pagi, 8 Oktober 2009, PAS mendakwa sejumlah 6 orang petugas PAS ditetak dengan parang dan dipukul oleh sekumpulan 20 orang pemuda yang menaiki motosikal (baca sini).

Di atas adalah gambar petugas PAS yang didakwa ditetak dengan pedang samurai di Bagan Pinang. Tetak dengan pedang samurai tetapi kesan koyak dan luka semacam ada keganjilan. Lokasinya di bahagian belakang badan. Sama dengan kes di Gombak.

Dah nampak yang pembangkang ulang semula 'Drama berdarah' untuk raih simpati?

K7L : Dah kantoi..nak cover cerita lain pulak..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk