05/12/2012

9 Jahitan Di Kepala! - Kisah Mangsa Berdarah Sebenar Di Gombak!



Mangsa, Saudara Mohd Faizaruddin berumur 37 tahun. Brader ini yang kena baling dengan puak pembangkang sehingga berdarah. Inilah mangsa yang sebenar. Difahamkan laporan polis telah dibuat.

Ceritanya, dalam pukul 10 malam puak-puak Pakatan buat ceramah di perkarangan Masjid Zakaria batu 8 Gombak. Kemudian orang-orang kampung yang tak suka dengan kehadiran Anwar pun berkumpul dan Pemuda UMNO Gombak pun turut serta datang dan membantah secara aman kehadiran al juburi.

Sudahlah salah kerana menggunakan kawasan masjid untuk ceramah politik, mereka buat kecoh dan mengejek-ejek pula. Yang membuatkan keadaan menjadi tegang, difahamkan seorang puak Pakatan datang kepada mereka sedang membantah dan mengutuk-ngutuk mereka.

Yang orang Gombak pun halau lah mamat Pakatan ni, bila ramai-ramai dah datang serbu orang Gombak terus jadi kecoh la!. Dalam video boleh nampaj orang pakatan baling barang bagai. Sehingga ramai orang Gombak yang tercedera. Siapa yang samseng sekarang?


K7L : Pemuda UMNO memang steady!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk