04/12/2012

Apabila Nik Aziz Berlagak 'Nabi' - Akui Wanita/Puteri UMNO Bertudung Kerana PAS!



Haha!..Aduhai..Berkerut-kerut dahi Keris baca apa yang admin Nik Ajis tulis di Facebook. Semua ini gara-gara blogger CTS dan KedahKeKL yang menyebarkannya. Benar kata Mc, tidak pasti sama ada hendak menangis atau ketawa apabila Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Paling Lama Di Dunia, Nik Ajis Nik Mat meminta UMNO untuk mengenang jasa-jasa PAS kerana hasil tarbiyah Kerajaan PAS Kelantan, Wanita dan Puteri UMNO sudah ramai yang menutup aurat iaitu bertudung!




Nik Aziz Nik Mat memang seorang yang perasan dan masuk bakul angkat sendiri. Keris berani mengatakan Puteri-Puteri dan Wanita-Wanita UMNO menutup aurat di atas kerelaan hati mereka sendiri dan mendapat hidayah dari Allah kesan dari dakwah yang saban hari dijalankan oleh Kerajaan Barisan Nasional.

Ianya pasti bukan dari tarbiyah PAS dalam ceramah-ceramah Tin Milo PAS yang sarat dengan fitnah dan maki hamun kepada orang ramai terutama kepada UMNO. Buat pengetahuan Nik Aziz, kalau betullah dakwaan Nik Aziz bahawa kempen menutup aurat di Kelantan berjaya, kenapa masih ramai perempuan-perempuan Kelantan yang tidak bertudung, berpakaian seksi dan mendedahkan aurat?

K7L : #1MalaysiaTolakFitnah

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk