04/02/2018

Puak Pakatan Sebar Fitnah - Yang Percaya Itu Bodoh Sebab Tak Kaji!



JERANTUT - Keluarga seorang lelaki yang kini dirawat disebuah hospital di Phuket Thailand akibat paru-paru dijangkiti kuman mengharapkan bantuan orang ramai bagi menampung kos rawatannya yang dianggarkan mencecah RM70,000.

Mohd Nazmi Ahmad Zubaidi, 30, dari Kampung Seri Muda, di sini, dimasukkan ke unit rawatan rapi (ICU) Hospital Vachiraphuket, Phuket, sejak Jumaat minggu lalu setelah disahkan dijangkiti kuman Burkholderia Pseudomallei. - Sinar Harian

Di atas merupakan berita sebenar di sebalik gambar yang caitro pembangkang sebarkan fitnah mengatakan itu adalah keadaan DS Jamal. Benci sekalipun tak perlu buat sebegini rupa. 

Inilah mentaliti Pakatan Harapan yang lebih tahu mencari salah dan menyebarkan fitnah. Bila ada kuasa mereka tetap cari salah pihak lawan sampaikan kawasan sendiri mereka tak pernah lawat.

Tak pelik sekiranya pertukaran kerusi Ahli Parlimen atau DUN berlaku dengan banyak kerana rata-rata Pakatan Harapan sudah mula goyang untuk kekal di kerusi masing-masing selepas rakyat setempat mula berjanji tidak akan mengundi mereka.

Yang kedua Keris nak sentuh tentang berapa untungnya jadi rakyat Malaysia kerana Hospital Kerajaan tidak perlu bayar sehingga RM70,000 seperti yang dialami oleh pesakit tersebut.

Apapun semoga Allah memudahkan urusan keluarga beliau dan ada yang menghulurkan bantuan.

K7L : Keluarga itu sudah tentu akan undi BN sebab mereka menjadi mangsa kepada kefitnahan Pakatan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk