22/02/2018

Amirudin - Rakyat Tanya Mana Duit #StrongestManMalaysia ?




Menurut rakan blogger Jawa Bernam ada membuat pembongkaran salahlaku yang menjadi tanda tanya bagi rakyat Selangor khususnya. Di sebalik isu tanah Ijok di mana exco sukan Amirudin Shari cuba untuk campur tangan, ada satu isu besar yang melibatkan Amirudin. 

Acara Strongestmen yang berlangsung tahun lepas, pesertanya mendakwa sehingga kini tidak dibayar. Dengan menggunakan tanda pagar #duitselangorstrongestmanmana peserta bertanya kepada Amir dimana wang bayaran tersebut? 

Seorang netizen bernama Dato Ahmad Zaki Jinlapudin mendakwa : "Event di bawah yb Amirudin Shari. Dah lebih 2 bulan event, tapi sehingga kini duit tak dpt2. Sembang apa lagi yb?" seorang lagi Mohamad Faizal Najib melontarkan komen berikut : "Makan duit la.ni.. rakyat pilih mmg utk kau sebat duit ke.. ? Mana duit hadiah kami event malaysia strongestman 2017" 

Saya memohon YB Amirudin Shari supaya menjawab isu ini segera. Jika mereka tidak dibayar, jangan aniaya mereka. Sila tunaikan tanggungjawab anda! Rujukan asal thread di post FB Amirudin :  FB Amirudin Shari

K7L : Haa haaa tak tahu.. mana hilang...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk