25/11/2017

PAN Akan Bertindak Mengkritik SPR Jika Kalah Nanti?



Kini kecoh PAN sedang berebt untuk bertanding kerusi parlimen ataupun DUN yang dimenangi oleh PAS. Cita-cita utama mereka adalah untuk memastikan PAS tersungkur walaupun pada dasarnya ahli mereka tersangat jauh beza.

Dan PAN juga tidak mustahil akan menuding jari kepada pihak SPR sekiranya mereka kalah teruk pada PRU14 yang akan datang. Tidak mustahil SPR akan dikambinghitamkan untuk menutup kekalahan mereka sendiri.

PAN yang juga parti serpihan menjangka ramai memberi sokongan walhal kita lihat sendiri bagaimana PAS lebih dominan dalam Blok Pembangkang biarpun PKR-PAN-DAP-PPBM bergabung tenaga.

Ternyata lawan sebenar Barisan Nasional adalah PAS. Bukan Pakatan yang sebenarnya tak cukup sifat. Ada parti CEC buat dua kali sampai undi orang dah mati. Ada parti yang buat AGM tapi 12 orang sahaja yang datang.

Apapun kita akan lihat Mat Sabu akan jadi 'Frontliner' untuk menyatakan rasa tidak puas hati mereka jika kalah.

K7L : Dah boleh baca taktik baling mikrofon tu...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk