26/11/2017

Inilah Mat Sabu Dalam DAP? - Buang Versi PAN!



Watak 'Buang' dalam filem Sarjan Hassan terlalu banyak ketika ini. Hanya kerana marahkan UMNO sampai sanggup menjilat kaum pemakan ba**. Jangan nanti bila sudah terhantuk baru terngadah. "Tertutuplah hati,terkunci mati,maruah peribadi dah hilang.

Di dalam babak-babak terakhir Filem Sarjan Hassan, Melihatkan Buang yang cuba melarikan diri daripada dikejar oleh orang kampung. Disini melihatkan pada setiap pengkhianat bangsa akan sentiasa mementingkan diri sendiri, hatta mereka tiada pendirian kepada perjuangan mereka.

Bagaimana pula dengan penyokong penyokong kepada pengkhianatan yang telah dilakukan?  Adakah pemimpin pengkhianatan ini akan terus membantu perjuangan mereka sehingga ke akhir pengkhianatan?

Adakah sebagai penyokong kepada pengkhianatan akan mendapat perlindungan sama seperti pemimpin pemimpin pengkhianatan sama seperti yang di berikan oleh pihak penaja-penaja kepada pengkhianatan tersebut?

K7L : Kena tengok betul-betul..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk