17/11/2017

Mahathir Kena Selamatkan PPBM Sebelum Selamatkan Malaysia!



Mesyuarat Agung Tahunan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) tidak boleh dibuat selagi penyusunan struktur parti itu di peringkat cawangan dan bahagian belum selesai, kata Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini.

Pengerusi PPBM itu berkata, tanpa penyusunan ini, tiada cara untuk menentukan siapa yang layak menghadiri mesyuarat tersebut.

"Parti boleh menunda AGM ke tarikh yang lain. Sudah pasti kita perlu patuh kepada perlembagaan parti.

"Tetapi, pada masa sama, kita perlu nilai juga struktur organisasi parti ketika ini," jelasnya.

Ditanya sekiranya PPBM tidak memiliki cukup ahli untuk mengadakan AGM, Dr Mahathir menjawab itu bukan masalahnya.

"Kami mempunyai bilangan yang ramai tetapi penyusunan organisasi di peringkat bahagian dan cawangan belum selesai," katanya.

Haha! Ini kelakar. Mahathir nak Selamatkan Malaysia yang dah memang selamat. Paling tidak selamat adalah Parti yang dia tubuhkan untuk pecah belahkan orang Melayu. PPBM sendiri tidak boleh bersidang.

Nak buat pemilihan pun takut ka? Ke Takut Mukhriz kalah dalam AGM? Kalau Mukhriz kalah dalam AGM ada nak buka parti baru tak? Sama macam bila kalah Naib Presiden UMNO sampaikan Mahathir mengamuk teruk?

K7L : Buat mesyuarat cawangan pun tak lepas?..

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk