02/11/2017

DS Husni Bisukan Pembangkang Pasal Bajet 2018?




Pemimpin pembangkang yang parti mereka bergabung ketika ini tidak mampu bersatu di bawah satu bumbung bagi membawa Malaysia ke tahap lebih baik Kata Bekas menteri Kewangan II, datuk Husni Hanadzlah.

Katanya, beliau sama sekali tidak percaya Tun Dr Mahathir Mohamad, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng serta Mohamad Sabu, mampu bersatu.

"Kamu tahu Tun M (Dr Mahathir) siapa? Saya tahu sebab saya (bekas) Menteri Kewangan II. Kamu tahu apa yang berlaku ketika beli Pos Malaysia dan PERWAJA? Saya tahu. Kamu tahu Muhyiddin Yassin, kamu tidak tahu tapi saya tahu.

"Kamu tahu Anwar Ibrahim? saya 'orang' Anwar tapi saya tinggalkan dia lepas dia berhenti jadi Timbalan Perdana Menteri.


Selama ini puak Pembangkang memainkan Isu bahawa DS Husni keluar daripada Kabinet kerana tidak puas hati dengan 1MDB dan macam-macam lagilah. Tetapi kini ternyata selama ini prasangka mereka adalah tidak tepat sama sekali.

K7L : DS Husni bagi dengan bahasa lembut tapi berbisa.. sepuh angin...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk