19/11/2017

12 Orang Sahaja Hadir Mesyuarat PPBM Maka Ianya Adalah Salah RoS?



Lapan bahagian PPBM Johor membuat laporan kepada RoS berhubung beberapa isu termasuk kegagalan semua peringkat cawangan dan bahagian PPBM mengadakan AGM selepas setahun ditubuhkan.

Dan dek kerana itu PPBM terus kelihatan gagal apabila 12 orang sahaja yang hadir AGM mereka. Ternyata sokongan yang digembar-gemburkan hanyalah dongengan semata-mata untuk mengaburi mata rakyat.


Tetapi agaknya dah memang menjadi kelaziman dalam Pakatan apabila melakukan kesilapan maka akan ada orang lain atau pihak lain yang akan dikambing hitamkan.

Pihak ROS yang mengatakan bahawa parti berkenaan telah melanggar perlembagaan parti dah salah satu daripadanya adalah dengan mewujudkan sayap ARMADA yang mana ianya tidak terdapat dalam perlembagaan.

Pihak PPBM juga didapati gagal untuk melaksanakan mesyuarat agung kali pertama selepas parti itu ditubuhkan selama setahun sejak bulan september 2016. Kini siapa lagi Mahathir nak tuduh partinya lemah?

K7L : Cerita macam PPBM ini unta padang pasir pun boleh menyanyi dangdut..

2 ulasan:

  1. Dah Ahli PPBM 12 orang. Maka kehadiran 12 orang di AGM PPBM tu bermaksud Kehadiran 100% keahlian. Menggong punya Parti.

    ReplyDelete
  2.  12 orang sahaja yang hadir AGM? Kik3

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk