20/01/2013

Presiden NGO 'R' Bersembunyi Selepas Dicabar Kickdefella Untuk Berdebat?


Keris dengar khabar dari Kota Bharu. Sampai hari ini Nazri Deraman masih belum bersuara untuk menerima cabaran Kickdefella. Itu hari bukan main berani nak cabar Tok Pa. Tapi sebab dia tak layak maka dicabar untuk berdebat tapi tak ada respon. Apa cer?


KOTA BHARU: Blogger Syed Azidi Syed Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai Kickdefella mencabar Presiden NGO 'R' (Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Hak Pendaratan Minyak dan Gas ke Kelantan), Nazri Deraman berdebat mengenai isu royalti minyak Kelantan.

Cabaran Kickdefella dibuat setelah merasakan Nazri bukan calon yang setanding untuk berdebat dengan Dato' Seri Mustapha Mohamed atau Dato' Dr Awang Adek Hussin. Semalam akhbar Sinar Harian melaporkan Nazri mencabar kedua-dua menteri tersebut berdebat mengenai isu royalti Kelantan.

"Nazri boleh menetapkan tarikh dan lokasi atau meminta kami menguruskan hal tersebut" jelas Kickdefella dalam sidang media ringkas selepas majlis pelancaran Jentera Siber Kelantan BNYCT di Kota Bharu malam tadi. [BACA SETERUSNYA -KLIK!]


K7L : Dasar pengecut memang macam tu..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk