14/01/2013

Gempar! Video Bodyguard Nik Aziz Dan Anwar Ibrahim Tersebar! #KL112





Seperti yang dijanjikan Video tumbuk menumbuk ni akhirnya rakan Keris iaitu Mc up juga akhirnya [Klik Sini]. Semuanya untuk buktikan bahawa, kita blogger pro BN ni tak pernah menipu dan memfitnah. Apa yang kita cerita dan letak dalam blog, adalah perkara yang benar dan benar-benar belaka.

Video ini sebenarnya dihadapan pintu masuk. Sengaja Keris biarkan video ini panjang 4 minit untuk anda melihat apa sebenarnya yang terjadi. Kekecohan bermula pada minit 0:55 , Anwar dan Nik Aziz masuk serentak. Penyokong Nik Aziz bertopi biru, Anwar pula berbaju kuning dan berkot.

Setelah sesak, maki hamun pun bermula, Nurul Izzah hampir jatuh di tolak jatuh. Kemudian tolak menolak dan maki hamun sesama sendiri berlaku. Mula terjadinya pertengkaran dan tumbuk-menumbuk. Paling jelas pada minit, 3:13 lelaki berbaju kuning menumbuk lelaki bertopi.


K7L : Mahu berebut nak jadi Ketua kan?...hahaha

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk