26/01/2013

BN Johor Ketakutan! - 500 Ribu Orang Hadiri Ceramah Anwar Di Johor!




Apa ke gila blogger Harapan Esok ni? Dia bagitahu kat Keris ramai gila yang datang ceramah Anwar Ibrahim pujaannya. Haha! Meh baca apa dia cakap :

Alangkah terperanjatnya aku bila lihat perkembangan politik di Johor yang mana PAS Johor semakin ramai kuat apabila seramai 500,000 telah berkerumun di Ceramah berbaur hasutan di Ulu Pulai Johor malam semalam...

Kehadiran seramai 500,000 membuktikan bahawa PAS sudah yakin mampu menawan JOHOR...Anwar Ibrahim pasti tersenyum riang melihatkan sokong puak PAS di JOHOR!!!Tahniah PAS!!!


Hehe! Ini sebenarnya adalah bukti orang Johor dah bagi signal yang Pakatan boleh lupakan hasrat mereka untuk menjajah negeri Johor. Tidak mustahil mengapa Lim Kit Siang cuba bertanding di negeri Johor.

Semuanya sebab DAP sendiri sudah tak percaya dengan aura Anwar. Sebab itu mereka nak rempuh sendiri. Sekarang Anwar sudah tiada kuasa dalam Pakatan? 

K7L : Bye bye Anwar...

2 ulasan:

  1. SEPANDUL PILIHANRAYA GAMBAR ANUAR ALJUBURIT SUDAH BERSEPAH KAT MANA-MANA CERUK KAMPONG DIPONTIAN, P162, ANUAR ALJUBURIT LARI DARI PEMATANG PAUH NAK JADI CALUN PONTIAN PRU13. ORANG PONTIAN TAK SUDI BERWAKIL KAKI JUBUR DAN KAKI PUTAR ALAM YG BERMACAM-MACAM KES YANG BELUM ADA KESUDAHJAN.

    TENGUK JER GAMBAR KAKI JUBUR TERPAMPANG DITEPI-TEPI JALAN DI PONTIAN MEMBAWA MUSIBAH KEPADA KEHARMONIAN MASYARAKAT DISINI. MAMPOS LU ANUAR ALJUBURIT............BABI

    ReplyDelete
  2. Anjing ats ni suda menyalak...auuuuauuuuuk

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk