29/01/2013

Ustaz Kamal Saidin Bersumpah Bahawa Wangian Kubur Memali Adalah Palsu!



Akhirnya terbongkar jua. Kisah Memali hanyalah ciptaan PAS. Banyak mangsa terkorban adalah hasil penipuan Amanat Haji Hadi. Kisah kubur para mangsa Memali berbau wangi rupanya ciptaan orang PAS untuk menarik simpati. 

Subhanalllah. Sampai begitu sekali mereka sanggup lakukan hanya untuk undi dan kuasa.Semoga puak-puak sebegini dijauhkan daripada mendapat kuasa lagi di Malaysia.

K7L : Syiah memang suka pada taqqiyyah..berpura-pura..

2 ulasan:

  1. rasanya tidaklah pelik sangat kalau dibandingkan dengan syurga yang boleh mereka tentukan, dosa yang boleh mursyidul ampunkan dan banyak lagi keanihan yang boleh dilihat. terkini pula ALLAH boleh pulak disamakan dengan GOD bagi kristian. segala galanya adalah NAFSU yang berkehendakkan KUASA. perjuangan yang berkehendakkan kemenangan NAFSU dan bukanya KEBENARAN Islam. mereka bukanya bermusuhan secara berpolitik, tetapi musuh sepanjang hayat. mereka menganggap UMNO sebagai musuh yang kekal selagi tidak menjadi ahli mereka, sedangkan ALLAH menghendakki kita berbaik sesama manusia. boleh kah kita menganggapkan mereka itu perjuangkan ISLAM dengan contoh contoh saperti itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi la kawan dgn setan chet det

      Delete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk