21/01/2013

Gambar Yang Sangat Menjijikkan [Jangan Klik] #LGBT



Pergghhh.. Serius termuntah tengok gambar jijik ini tetapi terpaksa kongsi dengan pembaca untuk beritahu inilah yang dijuangkan oleh puak LGBT. Dimana sangat disokong oleh Pakatan hanya kerana mahukan undi.

Matlamat mereka seakan menghalalkan segala cara. Asalkan mereka punya sokongan mereka sudah tidak lagi kira akan akidah mahupun moral dalam meraih undi. Apa sahaja tak kisah.

Hairan betul Keris selepas melihat sehingga ke hari ini kebanyakan pemimpin PAS tidak pula bersuara dalam hal LGBT. Semuanya kerana takut tidak mendapat undi dari PKR dan DAP. Memang teruk dan jijik sekali perjuangan mereka dalam isu LGBT.

Apakah anda mahu suatu hari nanti anak-anak anda sendiri terlibat dalam dunia penuh kesongsangan yang praktik seperti kaum yang diazab Allah? 

K7L : Mahukan Perdana Menteri yang macam kat atas ini perangainya? Jijik!....

1 ulasan:

  1. mcm muka papagomo je...kah kah kah..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk