29/01/2013

Muslimah Bertudung Dibaptis Dalam Gereja? @n-_izzah Dah Berjaya?


Sumber Gambar : MyMassa

Mungkin hasil dari keberanian YB Nurul Izzah menyatakan orang Melayu Islam bebas memilih agama masing-masing. Muslimah-mulimah yang termakan kata itu kini berani berkumpul di dalam gereja mendengar ceramah. 

Terdapat sumber mengatakan perkara ini berlaku di Ipoh, Sabah, Selangor dan pelbagai lagi spekulasi. Wallahualam .Tapi yang pasti, benda ini mungkin berlaku di mana-mana sahaja. Hasil kedengkelan, serta didikan pembangkang yang membenarkan perkara-perkara seperti ini berlaku. Moga pihak berkuasa dapat segera menyelesaikan masalah ini sepantas yang mungkin.


Jika perkara begini berterusan agaknya apa jadi pada anak-anak kita kelak? Tidak mustahil Anwar akan jadi seperti Gus Dur dalam video ini :


Segalanya mungkin bagi Anwar yang kemaruk mahukan kuasa. Percaya atau tidak ini akan berlaku?

K7L : Semoga Allah menyelamatkan kita dan Allah buka pintu hati Anwar Ibrahim untuk bertaubat..

2 ulasan:

  1. Nk kata bodoh mmng bodoh pun.Tak tau ritual agama Kristian.Mna ada Salib di letak kn di tepi dlm gereja.Dn mna ada rostrum Preacher berada di tngh.Dn mna patung dn gmbr2 Virgin Mary?Akhir sekali gereja tk pkai kerusi plastik.Mereka guna bangku kayu le Bro.Nk menipu pun agak2 le!

    ReplyDelete
  2. anon 14.47, jgn lah bodoh sgt, kau byk sangat tgk tv kan? gereja skrg simple.nk memurtadkanorg pun simple.kalau tk melayu bertudung tkkan berani dgn penjelasan gereja kau tu.tgk pada pintu, piano, rostrum bertanda salib dan dinding bersalib. tk perlu pon kedudukan yg kau cakap tu utk murtadkan org. aku tk kisah ni BN yg reka atau PR yg reka.apa saja usaha memurtadkan wajib diperangi. jgn jd tolol. jgn kerana nk bela N.izzah agama tergadai.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk