07/01/2013

Penyokong Ustaz Azhar Idrus Mengamuk Selepas LIhat Video Ini?



Meloncat penyokong UAI selepas dengar UFB cakap? Tak perlu kot sebab kena faham konteks dan mesej. UFB tak sebut 'bodoh lalu' ya!

K7L : Kejap lagi ramailah cacai PAS nak marah..

8 ulasan:

  1. Kenapa zaman skrg ni,jika ada salah seorg yg popular mesti kena berbalah. Siap masuk tv,internet dan radio. Padahal rakyat dah tahu,itu semua propa. Dah tak cukup idea ke?

    ReplyDelete
  2. berapa 'juta' owang y tgk die ceramah ni?hahha,,puiii

    ReplyDelete
  3. sb xcukup idea la admin wt ceni,,lalalala~

    ReplyDelete
  4. dulu aku ske jugak UAI nie sbb ceramahnya quite interesting..tpi dh lama skit baru aku sedar yg perkataan yg klua dr mulutnya lebih byk pada hukum akal tanpa dalil...lgi pon dia nie tk mempunyai ahlak pertuturan seorang Ustad yg baik kerna ske mengata,mengutuk,menfitnah,memaki dlm ceramah...so bye2 UAI...baik aku selamatkn diri dr terbabit...wallahualam

    ReplyDelete
  5. haha,,ko ngn admin makan pil kuda eh?g cek air kncing tuh,,

    ReplyDelete
  6. ceramah UAI byk jenaka dr isinya.

    ReplyDelete
  7. dalam ketawa kita belajar..dalam senyuman kita sedar..dalam termenung kita terfikir..dalam hati mula insaf..dalam kehidupan kita beramal..ini lah yg blku ble aku mndegar ceramah uai..insyaallah kita akan jadi umaislam yg sebenar..

    ReplyDelete
  8. UAI isap gam byk sgt....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk