19/01/2013

#Listen - Blog Mahasiswa Mengamuk Tentang Forum Sharifah Zohra? @MatDespatchOtai



Wah baru kena #Listen #Listen #Listen terus diangkat jadi panelis. Nampak sangat Bawani ni upahan pembangkang. Apapun jika Bawani rasa dia disoong oleh mahasiswa, mari kita baca apa blogger mahasiswa ini tulis :

Haa!! Benda ni laa yang aku maksudkan. EMPAT orang penalis tetapi 3 orang daripadanya adalah TOTOK PEMBANGKANG. Nak berforum bersama dengan Presiden Suara Wanita 1 Malaysia, SYARIFAH ZOHRA JABEEN. Yang menariknya apabila salah seorang daripada kawan aku, KERIS 7 LOK yang merupakan kenalan kenapa presiden ni bertanyakan soalan kepada presiden Suara Wanita 1 Malaysia ni. Apakah jawapannya??

Surat jemputan untuk forum diterima oleh opis SW1M tetapi selepas provokasi dilakukan. Yang menariknya lagi apabila surat jemputan diterima tetapi tanpa COP dan SIGN yang membawa maksud SW1M hanya menerima surat tetapi tidak mempersetujui FORUM yang sememangnya mempunyai niat jahat.


Teruskan membaca di Mat Despatch Otai untuk info penuh!
K7L : Gila betul!..dah tak ada keje..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk