11/01/2013

3 ulasan:

  1. Hishamuddin asyik menjaga dan meraih undi, manalah dia nak kesah akan kesengsaraan orang lain. aku cadangkan supaya mangsa mangsa itu berhimpun dihadapan pejabat Hisham dan kejutkan dia. selagi tak der sesiapa yang berani, maka Hisham akan fikir semua orang suka apa yang dia lakukan. takat cakap cakap dia tak main. dah terlalu banyak dan dah jadi meluat dah blogger mainkan issue undang undang, tapi tak nampak pun apa apa tindakan. kalau dibuat demo depan pejabat dia, mungkin dia terasa tergugat.

    ReplyDelete
  2. salam tuan,mohon dipautkan blog saya dihalaman blog tuan,...mediauruk.blogspot.com..terima kasih sokongan tuan pada uruk amatlah dihargai...

    ReplyDelete
  3. terlalu banyak provokasi yang telah dibuat pembangkang. kerajaan saperti takut dan menurutkan segala apa yang dilakukan, sampai bila?
    rakyat ingin melihat satu titik penamat kerana seANDAInya KERIS TERHUNUS, walaupun JASAD TIDAK TERLUKA NAMUN HATINYA tetap BERDARAH!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk