08/01/2013

@khalidismath Kantoi Menipu! Budak Tapi Konon Pandai?



Tak faham apa yang jadi? Meh Keris cerita. Si budak syiah ni dok sibuk cerita Nik Aziz cakap "Allah sendiri gunakan perkataan memaki, mencemuh atau mencarut". Jadi Tun Faisal pun tanyalah umur dia berapa masa Nik Aziz keluar kenyataan tu. 

Dengan bangga kata umur belasan tahun. Bila Tun Faisal tanya umur sebenar dan lahir tahun bila, dia berdolak dalih untuk jawab. Setelah tak tahan asakan pertanyaan, akhirnya si syiah tu mengaku dia lahir tahun 1990.


Kah Kah Kah. Inilah dia kalau dah biasa membohong. Semua benda nak tipu tapi akhirnya kantoi. Der! Kenyataan itu dihamburkan oleh Nik Aziz pada 28 April 1999! Datang mana umur kau belasan tahun?

Kalau lahir tahun 1990, waktu tu umur kau baru 9 tahun! Ini tahu kira matematik ke tak? Dasar penipu betul. 9 tahun tu belasan tahun? Patutlah fail belajar! Bukti yang kau memang pandai berbohong. Syiah habis kau ni!

K7L : Biar muka tak ensem tapi jangan tongong..haha!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk