19/01/2013

Apabila Wanita Sunni Ditelanjangkan Dan Ditanam Hidup-Hidup! #SyiahSesat



Video ini adalah rakaman rahsia yang terbongkar, salah satu kebiadaban pasukan rezim Syi'ah Nusairi pimpinan Bashar Assad.

Video yang berdasarkan catatan di Youtube ini adalah tahun 2011 yang tidak diketahui di wilayah mana. Video ini menunjukkan sejumlah muslim Syria ditanam hidup-hidup, sambil pakaian mereka telah dicabut oleh rejim tentera Assad di sebuah tempat.

Semoga Allah melaknat orang-orang yang menyiksa dan membunuh kaum Muslimin tanpa hak. Ini adalah sebahagian daripada sejumlah bukti kekejaman rezim Syi'ah Nusairi di Syria.

Beginilah perangai puak-puak syiah yang kejam! Masih ada yang nak menafikannya lagi kononnya syiah di jalan yang benar?

K7L : Bukan ke Mat Sabu pergi Syria kata dia sokong Assad?

2 ulasan:

  1. sALAM. dari analisa saya percaya ini merupakan satu fabricated scene untuk mengambarkan kekejaman Tentera Syria supaya UN malalui NATO menceroboh Syria. Nampak mangsa semuanya sihat walaupun bertelanjang. Saya tak nampak tidak seorangpun yang tertimbus 3/4 badan. Kelihatan tentera Syria(Menyamar) melempar segenggam pasir keatas orang yang didalam lubang itu tadi.Saya tidak percaya melainkan pembunuhan hidup-hidup ini dilangsungkan dari mula hingga akhir. Tak nampak, orang tuan, remaja, kaum wanita didalam tu. Saya rasa kurang yakin, dan ianya satu fabricated scene. Walahualam.

    ReplyDelete
  2. betul..propaganda barat...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk