13/12/2012

[Video] Lateefa Koya Kurang Ajar Dengan Penjawat Awam!



Semalam kawan-kawan UMB ada turun pergi tengok sendiri apa yang jadi pasal nak 'Duduk dan Bantah'  yang bertukar menjadi 'Kecoh dan Memekak'. Inilah doktrin pakatan. Ajar rakyat untuk huru-hara. 

Kecoh kata 300,000 orang tidak mendapat kerakyatan. Tapi yang hadir tak sampai 100 orang pun. Entah-entah sebilangan daripada mereka dibayar untuk datang. Inilah cara mereka untuk tarik pengundi India. 

Perasan atau tidak ia berlaku beberapa hari selepas MIC bersidang. Ini semua propaganda untuk mengaburi kaum India. Pakatan semakin terdesak!


Video kat atas ni pula adalah bukti bahawa Pakatan memang kurang ajar dan tak hormat penjawat awam yang sedang melakukan tugas. Lagaknya dia dalam keadaan terpekik-pekik seperti tahu pula proses JPN.

Rakan Keris yang bekerja di JPN telefon malam tadi. Dia ini orang PAS. Katanya yang melihat sendiri kejadian Lateefa yang macam beruk marah kawan-kawan dia membuatkan hatinya sayu.

Dia tak sangka Pakatan sanggup buat drama macam ini sekali untuk raih undi dan kelirukan rakyat. Dia memang menyampah betul dengan sikap pemimpin-pemimpin Pakatan yang hadir. Pesanan dia kepada Keris, mohon semua warga JPN khususnya menolak Pakatan. 

Wajib undi Barisan Nasional kerana Pakatan memperlekeh kerja warga JPN dan mahu merosakkan hubungan baik antara kaum. Itu kata rakan Keris yang seakan tidak percaya dia menyokong Pakatan selama ini.

Dah kena baru terngadah?

K7L : Better late than never..#OhMyEnglish..

3 ulasan:

  1. Memang makhlok yg menganggotai pakatan haram SEMUAnya macamneh la prangai ...BIADAP, PERASAN BAGUS, KURANG AJAQ, XRETI NAK HORMAT PRASAAN ORG LEN DAN SIALLLLLL

    ReplyDelete
  2. kot ye pn xsuke parti pemerintah jgn la marah2 kn penjawat awam...xkn si koya nie xtau yg die ni ahli majlis pbt kt selangor...sbb2 la byk ahli2 majlis pbt kt selangor nie penjawat2 awam xhormat...sbb kn mcm ni la....

    ReplyDelete
  3. dah check ke yang ngaku tak ada IC tu memang dilahirkan di Malaysia ke yang masuk ikut lubang tikus...dah duduk setahun dua boleh cakap sepatah dua Bahasa Melayu dah mengaku rakyat Malaysia tiada pengenalan diri....nenek india kat sebelah rumah pun ada IC sebab cfrm lahir di Malaysia...dlm video ni muda2 je..cfrm takut tonjol diri sb pendatang haram....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk