07/01/2013

MegatSpy Dedahkan Skinhead Dan Punk Dipergunakan Puak #KL112



Hah!! Dah tak cukup orang dah ke nak dipergunakan sampai budakSKINHEAD & PUNK pun korang ajak turun #KL112 kat Stadium Merdeka nanti! Sudah-sudahlah mahasiswa korang perkudakan! Budak-budak ni pulak korang nak pergunakan!?

Aku rasa pakatan pembangkang ni dah betul-betul terdesak nak cukup kan‘1 Juta Rakyat Berhimpun’ sampai budak-budak Skinhead & Punk pun dorang libatkan sekali! HAHAHA! KELAKAR GILER!

Aku rasa zaman sekarang ni dah tak ramai pun budak-budak skinhead yang fanatik.. Kalau dulu ye la zaman-zaman aku belajar dulu memang hangat dengan budaya Skinhead & Punk ni sampai gua pun terlibat beli Doc Mart!!HAHA!!

Baca selanjutnya di MegatSpy

K7L : Terdesak sampai kena perkudakan orang lain..ahli sendiri dah tak sokong?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk