03/11/2012

Lori DAP Telah Dicuri Oleh Orang Gila? #DramaPR Episod Baru



Episod kali ini penuh darmatik apabila Lori kesayangan mereka yang diberi nama Rainbow telah dicuri. Lawaknya diorang baru lepas masukkan bahan-bahan kempen, diorang datang balik ek Lori pada tepat jam 6.00 pagi, lori dah lesap.


Aduhai tolonglah jangan nak menipu. DAP nampak terdesak dan mahu simpati rakyat. Agak-agaklah pun kalau orang nak curi benda gedabak besar. Jangan bohonglah. Dengar cerita mereka buat laporan polis. Polis siasat betul-betul! Kalau mereka menipu ini bermakna laporan polis yang mereka buat adalah palsu.

Orang gila pun tak curi treler DAP yang terang-terang ada sticker. Kau ingat orang tak perasan ke lori tu kalau dicuri? #Drama!

K7L : Terlalu banyak drama yang datang dari Pakatan..kenapa?..

3 ulasan:

  1. bagaiman lak dgn laporan polis palsu oleh anwar ibrahim dalam kes china doll!> Apa tindakan PDRM dan Peguam Negara? Tak ada tindakan .. tak ada pemberitahuan tentang status aduan .... Apa ni??

    ReplyDelete
  2. kira drama BAS lagi real la kan...hahaha
    biaDAPigs nak lawan drama King berkurun la weiii....Shah rukh khan tu pun belum tentu ble menang....ekekeke

    baik pakai lori kecik mcm PAS....x da sapa nak curi
    mana nak curi...sbb ada doa hancurkan umat Islam lain kat lori tu....pencuripun tau takut...hehehe

    ReplyDelete
  3. Belum perintah negara LORI sendiri pun boleh hilang, kalau dah pegang negara, agak-agaknya ape pulak yang hilang.... mungkin duit rakyat rasenye...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk