26/11/2012

Orang PKR Sendiri Mengaku Mereka Robohkan Billboard Anwar?



Macam sudah tiada modal lagi. Apa sahaja yang berlaku semuanya mereka tuduh UMNO. Pagi tadi Anwar Ibrahim melalui akaun twitternya (Yang mana dia block Keris) menuduh Samseng yang diupah melakukan perbuatan tersebut.

Tetapi lain pula jadinya apabila Keris menerima emel dari orang PKR sendiri petang tadi:


Rupa-rupanya mereka yang merobohkan papan tanda adalah orang PKR sendiri yang marahkan Anwar? Wah ini sudah jadi lain macam. Petanda bahawa PKR sedang ditolak semakin hebat. 

Adakah kerana ini DAP mengambil langkah bertanding lebih banyak kerusi berbanding PKR dan PAS? Rupanya DAP lebih bijak berpolitik dengan persediaan rapi kerana mereka tahu PAS tak boleh pakai dan Anwar sedang ditolak.

Nampaknya Pakatan akan berpecah?

K7L : Selamba tuduh UMNO Samseng..siapa yang terbalikkan kereta polis?..yang bagi arahan merempuh?..

1 ulasan:

  1. ini juga mungkin satu lagi hasil dari solat hajat pas.pemimpinnya menuduh orang lain yang melakukannya tetapi ahlinya sendiri pula yang mengaku melakukan perkara ini[makan tuan].

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk