24/11/2012

[Video] Penyokong Nik Aziz Mengamuk Bila Tahu Mereka Tidak Ikut Fahaman Ahli Sunnah?



"Aku dah jadi malas pulak dengan Tok Guru ni..makin merepek, jiwa aku PAS tapi aku tak boleh terima pasal doa tu". Itu kata kawan Keris yang merupakan penyokong PAS tegar di Shah Alam.

Dia berkata ibu dan ayahnya orang UMNO, maka dengan kata-kata Nik Aziz berdasarkan komen terhadap isu doa hancurkan sesama Islam serta UMNO murtad, seolah-olah ibubapanya juga begitu.

Baguslah, ada juga yang sedar bahawa tindakan Nik Aziz itu salah dan patutnya dah boleh bersara. Nak hancurkan kaum keluarga sendiri dengan mengaminkan doa tersebut?

K7L : Samy Vellu pun tahu berundur..Nik Aziz nak mati atas kerusi MB ke?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk