17/11/2012

Penyebar Risalah Tentang Izzah Sebenarnya Daripada PKR Sendiri?




Terbaca di blog Dr Novandri berkenaan blogger pro-pembangkang begitu cepat menuduh parti UMNO sebagai dalang yang terlibat dalam penyebaran risalah tersebut! Anda baca printscreen di bawah : 


Padahal, seperti yang kita tahu, isu kenyataan Nurul Izzah itu telah dikritik hebat oleh banyak pihak. Malah, Sultan Selangor dan Sultan Pahang turut menyatakan kebimbangan dan pandangan tentang anasir-anasir yang menyokong pluralisme dan liberalisme.


Tuduhan melulu blogger pro-pembangkang itu amat dikesali dan tidak bertanggungjawab. Sungguh memalukan!



Kerana tidak puas hati, Keris cuba menghubungi rakan PKR kawasan Wilayah Persekutuan dan bertanya tentang hal penyebaran risalah ini. Katanya kepada Keris, sebenarnya semua ini disebarkan oleh orang-orang PKR sendiri yang tidak mahu Nurul Izzah bertanding semula di Lembah Pantai. Dan difahamkan mereka yang terlibat juga adalah 'kumpulan lain' yang telah mula membunuh sesama sendiri untuk pemilihan PKR kelak.


K7L : Nak tuduh UMNO lagi?..penyakit hati..

1 ulasan:

  1. blogger pembangkang mcm pemimpin diorang jugak lahir dulu keluar drp lubang jubo.... hahahahaha.....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk