03/11/2012

Pensyarah UIAM Secara Terbuka Menolak Anwar Ibrahim?




Keris terbaca di Medan Ku Kini kisah orang kuat Anwar Ibrahim ketika sama-sama berjuang dalam Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM). 


Kini Dr Sidek Baba adalah seorang Professor Di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia- UIAM.

“Bagi saya, saya tidak bercakap soal parti. Saya bercakap tentang soal kerajaan dan negara… Saya ada prinsip hidup saya, saya sumbangkan untuk negara dan umat manusia. Adakah itu salah? .....“Tetapi apabila soal kredibiliti menjadi isu kepada saya, isu itu membuat saya memilih antara yang baik dan yang tidak baik. Isu itu membuat saya memilih negara yang aman dan stabil, atau tidak,”- Dr Sidek - 
Medan Ku Kini

Sekarang sudah semakin ramai orang kuat Anwar dah tinggalkannya. Mengapa?

K7L : Itupun masih ada yang percaya Anwar cakap?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk