16/11/2012

Bekas Exco Pemuda PAS Kedah Belasah Pimpinan PAS?



Cikgu Zainol ini dahulu merupakan salah seorang Exco Pemuda Pas Kedah. Salah seorang pejuang Memali yang sampai sekarang kononnya dijadikan modal kekejaman UMNO. Tapi hanya Cikgu Zainol(cikgu Non) yang tahu, siapa sebenarnya yang kejam di Memali tu.

Sebagai orang yang menulis buku Air mata Memali (buku yang diharamkan oleh Pas) beliau banyak menyimpan rahsia mengenai Pas Kedah dan Pas Pusat. Kini dia bangkit didalam satu forum dan dengan lantang membelasah kepimpinan PAS.

Kini orang PAS sendiri perlu sedar apa yang dikatakan oleh Cikgu Non. Kepincangan yang kian menjadi duri kepada mereka yang mahu menegakkan Islam. Jelas kini PAS sudah tersasar jauh dari perjuangan mereka yang sebenar. Kini mereka membawa perjuangan rampas kuasa. Ramai orang PAS tak puas hati dan mula bangkit menentang kepimpinan sendiri?

K7L : Pejuang-pejuang lama PAS sudah mula bangkit menentang Anwarinas dan DAPas?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk