19/11/2012

@NajibRazak Pula Malukan Nik Aziz Selepas Fathul Bari?



Dulu kau sakit Presiden UMNO yang melawat dan mendoakan kesejahteraan kau. Masihkah kau ingat wahai Nik Aziz? Kini kau murtadkan kami semua dalam UMNO? Siapa kau?


Si gila yang hanya pandai mengelirukan dengan pendirian jelas kononnya. Marah sebab Keris kata Nik Aziz si gila? Siapa dia nak jatuhkan hukum UMNO menolak Islam? Sebenarnya itu jawapan orang yang marah kepada adiknya kerana berdoa sebegitu yang membuatkan dirinya malu. Mari dengar apakah UMNO berdoa agar PAS hancur? 


Tak pernah! Jadi rakyat perlu tahu siapa yang berlagak seperti kaum Quraisy ini. Mari dengar apa Ustaz Fathul Bari kata tentang doa mereka yang mahu hancurkan sesama Islam.





Nak kata Kerajaan BN Zalim? Ada anak mereka diperlakukan sebegini ketika pergi ke sekolah? Doalah supaya umat Islam bersatu dalam isu Palestin. 

K7L : Banyak betul video ya?..

2 ulasan:

  1. wahai nik aziz, kalau dikatakan UMNO tolak Islam dan disebabkan perjuangan UMNO murtad wujud, kenapa tidak dalam nada yg sama terhadap Nurul Izzah yg jelas lagi terang menyebut hak kebebasan beragama sepatutnya sama rata bagi org melayu Islam? teruk nya org2 PAS ni yg kononnya alim ulama mendoakan kehancuran sesama Islam.Nik Aziz dan PAS hipokrit!

    ReplyDelete
  2. biasalah nik aziz.suka menegakkan benang yg basah.klau di pihak pembangkang salah semuanya di katakan betul.klau di sebelah umno ni,apa saja semuanya di katakan salah.
    saya ingin nsht sikit.perkataan 'si gila' tu x pyhlah di gunakan.x elok.gunalah perkataan yg elok sikit.biarlah pembangkang saja yg gunakan perkataan kesat.tapi di pihak umno ni x payahlah menggunakan kata-kata buruk mcm tu.sebab kata-kata mcm tu memburukkan lgi umno.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk