24/11/2012

Armand Azha Menjerit Ketika Ditemuramah BNSelangor.fm ?


Jika anda seorang PEMUDA Selangor, maka mustahil anda tidak kenal siapa Arman Azha. Dia yang juga merupakan sahabat Keris, adalah seorang yang sentiasa membuat orang lain tersenyum namun tegas dan tetap dengan pendiriannya. 

Sebagai satu tanda penghormatan kepada beliau, Keris kongsi bersama pembaca apa harapan Arman sepanjang ditemuramah :


Saya Ingin Mengucapkan Jutaan Terima Kasih Pada Pihak www.selangorbn.fm Kerana Menjemput Saya Bagi Wawancara Pada Khamis 22hb Nov 2012 Jam 12tgh-1ptg. Temubual Secara Live Bagi Segmen 'Suara Anak Muda".

Tahniah Pada Pihak BN Selangor Yang Membuat Satu Lagi Gerak Kerja Yang Baik Khususnya Dalam Mendekati Anak Muda Serta Penerangan Isu2 Semasa Terus Kepada Rakyat Dalam Cara Yang Santai. Diantara Soalan2 Yang Di Tanya Pada Saya.

Apa Perkara Baru Dlm BN Yang Menarik Anak2 Muda?

Pemuda BN di Bawah Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia YB Khairy Jamaluddin Banyak Membuat Program2 Yang Lebih Menyelesaikan Masalah Orang Muda. Pemuda BN Kini Lebih Kearah Mencari Penyelesaian Isu2 Muda.

Sebagai Contoh. Anak2 Muda Mahukan Suara Mereka Didengar, Lantasnya Tubuh Unit Pidato Pemuda BN Di Mana Kita Memberikan Satu Ruang Bagi Mereka Untuk Menyuarakan Isi Hati , Cadangan, Aspirasi Dan Harapan Mereka. Bukan Sekadar Itu Sahaja Kita Juga Melatih Anak2 Muda Yang Minat Dalam Berpidato Dan Pengujahan Awam Utk Menjadi Jurubicara Pemuda BN Di Pentas Ceramah, Forum, Dialog , Debat...Etc.

Masalah Pengangguran Anak Muda, Pihak BN Telah Buat BN Job Fair Mencarikan peluang2 Pekerjaan Bagi Anak2 Muda, Pemuda BN Bergerak Di Seluruh Negara Dalam Usaha Membantu Anak Muda Yang Memerlukan Peluang Pekerjaan.

Anak Muda Yang Kreatif, Pemuda BN Telah Buat BN Youth Music Untuk Anak Muda yang Kreatif Dalam Bidang Seni Di Berikan Ruang.

Anak Muda Yang Minat Kerja2 Sukarelawan, Pihak Pemuda BN Telah Menubuhkan BN Youth Volenteers. Utk Buat Kerja2 Kebajikan Dan Kerja2 Sukarelawan. Sambutan BNYV Amat luar Daripada Jangkaan. Pada Yang Meminati Media Sosial.

Siapa Tak Kenal Pada Unit Media Baru (UMB) Yang Konsisten Dalam Menjawab Isu2 Semasa Baik Didalam Blog, Facebook, Twitter Atau Apa Jua Sosial Media Terkini. Ni Lah Pembaharuan Pemuda BN

Betulkah Anak Muda Kini Bersama2 BN?

Ye Betul. Ini Berdasarkan Fakta Bukan Auta. Pihak Pakatan Mengeluarkan Persepsi Mengatakan Anak Muda Kini Bersama Mereka. Bagi Saya Ini AUTA BUKAN FAKTA.

Biar Saya Jelaskan, Berdasarkan Fakta. Boleh Dikatakan Saluran Undian Orang Muda Di Pilihanraya2 Kecil Bermula Daripada Manik Urai Hingga Yang Terakhir, Undian Orang Muda kembali Kepada Barisan Nasional Ini FAKTA BUKAN AUTA.

Pilihanraya Negeri Sarawak Heboh Pakatan Awal2 Mengatakan Sarawak Akan Jatuh Pada Mereka Bukan Main Sombong dan Ego Cara Mereka Berkempen, Akhirnya Keputusan Memihak Pada Kerajaan BN Dan Sekali Lagi Undian Anak Muda Sarawak Bersama2 BN. FAKTA BUKAN AUTA.

Paling Baru , Sudahkah Kita Lupa Pihak Pakatan Mengatakan Mahasiswa Semua Pro Pakatan Dan Sekali Lagi Mereka Mengunakan Askar Upahan Murahan Mereka Si Adam Adli Dan Geng Merapu Beliau Dalam Mainan Persepsi Mengatakan Mahasiswa Bersama PAKATAN. Mengamuk Sana-sini, Demo Sana-sini, Tidur Sana-sini.. Tapi Isyarat Jelas Mahasiswa Yang Matang dan Bijak Telah Membuat Isyarat Bersama Aspirasi Kerajaan Barisan Nasional Dimana Pilihanraya Kampus 18 Daripada 20 IPTA Memihak Pada Pro-Aspirasi Atau Menyokong Dasar Kerajaan. Ini FAKTA BUKAN AUTA.

Kenapa Pihak Pakatan Diam Bila Gagal Dapat Sokongan Mahasiswa? Saya Yakin Kalau Keputusan Memihak Pada Pihak Mereka Pasti Mereka Akan Heboh 1Malaysia, Tapi Bila Gagal Diam Seribu Bahasa.

Apa Nasihat Pada Anak Muda Yang Mahu Kecimpung Dalam politik?

Nasihat Saya Pada Adik-adik Yang Minat Pada Politik Adalah Bila Kita Letakkan Kaki Dalam Arena Politik Kita Harus Tanamkan Semangat Keikhlasan Dan Sentiasa Sedia Berkhidmat Untuk Rakyat. Jangan Masuk Politik Untuk Kejar Jawatan dan Kekayaan, Jika Ini Yang Dibawa Saya Yakin Adik2 Akan Kecewa, Tapi jika Kerana Prinsip Perjuangan Utk Menegakkan Kebenaran, Keadilan dan Membantu Rakyat Sebagai Agenda Utama insyallah Adik Akan Terus Berjaya.

Saya Berpegang Pada Amanat YTM Tunku Abdul Rahman "Ketua Adalah Seorang Hamba Yang Persembahkan Dirinya Supaya Menjadi Pesuruh Kepada Sekalian Rakyat Jelata. Dan Tugasnya ialah Untuk Mengorbankan Diri Untuk Berkhidmat Pada Rakyat Jelata Itu Makna Yang Saya Tahu Dan Itulah Menjadi lambang Pejuangan Saya Sebagai KETUA UMNO"
Kata2 Dan Amanat Beliau Insyallah Akan Jadi Pegangan Saya Dalam Arus Politik Saya Insyallah. Ini Adalah Sebahagian Soalan Yang Ditanyakan...

Terima Kasih Sekali Lagi ,Rakan2 Yg Gunakan IPad, IPhone, Blackberry Dan Smartphone Bole Download Application Di www.selangorbn.fm.

BN Pilihan Orang Muda
Armand Azha Hj Abu Hanifah

K7L : Tahniah Arman..bakal pemimpin masa hadapan!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk