18/11/2012

Nik Aziz Malu Selepas Ditegur Fathul Bari dalam Isu Doa Hancurkan BN?



Mengejutkan dan sungguh Keris tidak sangka. Mereka doakan kehancuran sesama Islam? Astaghfirullahala'zim. 20 tahun lebih Keris hidup, inilah kali pertama Keris dengar doa terpekik terlolong mohon kehancuran sesama Islam serta hancurnya kerajaan. Yang mana pemerintahnya adalah orang Islam!

Mereka sanggup membuat solat hajat dan berdoa mahu hancurkan UMNO dan BN yang rata-rata ahlinya adalah orang Islam? Apabila ditanya kepada Haji Hadi, tak apa kalau yang ditindas baca doa macam itu lebih-lebih lagi kerajaan zalim.

Subhanallah. Tak tahu syaitan apa yang merasuk pemikiran puak PAS ini. Kerajaan BN zalim sehingga anak-anak mereka boleh pergi sekolah? Kerajaan BN Zalim sehingga mereka nak pergi kerja boleh naik kereta? Kerajaan BN Zalim sehingga makanan tidak pernah putus untuk dimakan setiap hari? 

Daripada berdoa terpekik macam itu, kan lebih baik mendoakan keselamatan saudara se-Islam kiat di bumi Palestin yang sedang ditindas oleh puak yahudi zionis? Itu baru betul ditindas! Puak PAS tahu tak disana mereka nak pergi sekolah pun susah sebab boleh kena tembak mereka nak pergi kerja pun boleh kena rogol dan mereka nak makan susah apabila bekalan makanan dicatu.

Bersyukurlah sikiit ini Malaysia. Sudahlah mahu hancurkan sesama Islam, berdoa macam itu. Hish! Menunjukkan sifat khawarij! Tengok video dibawah :




Solat Hajat di imamkan oleh abang kepada Nik Aziz. Isi doa dia berbunyi "KO BN !! .. KO BN !!...BN KO !!... KO BN !!.. BN KO !!...." Terpekik tahu? Moga mereka ini sedar dan tidak terus sesat ditenggelami nafsu politik dengan agama.

Ustaz Fathul Bari ada memberi sedikit nasihat pedas buat orang-orang PAS :


K7L : Puak PAS samakan aku sekeluarga dengan abu lahab, namrud hanya kerana politk dan doakan kehancuran kami yang beragama Islam?..Subhanallah..ingat Allah maha adil dan maha mengetahui..

9 ulasan:

  1. Cuba tanya si bodoh hadi awang dan si bodoh nik aziz tu berapa ekor orang-orang pas yang mati di bunuh oleh umno..paloi orang pas ni..

    ReplyDelete
  2. Ada orang kata doa buruk boleh berpatah balik kepada tuannya. Dan, berfikiran negatif terhadap orang lain boleh menghancurkan ketenangan sendiri. Sebagai pertahanan orang-orang UMNO dan pro-UMNO Islam banyaklah baca 3 Qul - di mana saja, terutama semasa di lapangan mengundi di PRU13 nanti. Saya serius. Doa mendoa ini bukan saja melingkupi ruang lingkup agama; ianya juga termasuk dalam bidang Tenaga Fikiran (Thought Energy). Ia, dengan izin Allah boleh membawa kesan. Sebab itu sunnah Nabi (SAW) mengajar kita untuk mengamalkan 3 Qul. Saya tak hairan jika ada pihak-pihak tertentu mengupah sami siam untuk berkonstrasi atau meditasi! Allahuwaklam. Lahawlawalakuwataillahbillah.

    ReplyDelete
  3. Adakah disebabkan KERAJAAN MALAYSIA SEKARANG INI BANYAK MEMBANTU RAKYAT PALESTINE , UMAT ISLAM BOSNIA DAN BANYAK UMAT ISLAM DI NEGARA LAIN LAGI TETAPI KERAJAAN MALAYSIA TIDAK SOKONG KEKEJAMAN ISRAEL DAN NATO KEATAS BUMI RAKYAT ISLAM ITULAH KOT SEBABNYA DILEBELKAN KERAJAAN MALAYSIA INI ZALIM KOT???ITULAH KALAU DAH NAFSU MENGATASI ILMU...YANG BAIK DIKATAKAN ZALIM DAN YANG SEBENARNYA ZALIM DIKATAKAN BAIK SIAP PELUK CIUM LAGI...

    ReplyDelete
  4. saya share video ni ke laman fb saya. lihat cara sahabat saya yg juga merupakan penyokong kuat PAS melontarkan pandangannya. typical pas supporter!

    https://www.facebook.com/ameera.syafiqah/posts/439879799401984?comment_id=4401233&ref=notif&notif_t=share_comment

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bace dah komen dia... Dasar fanatik pas yg dungu..
      Org mcm tu anggap je dia tak dibukakan pintu hati oleh Allah Swt

      Delete
  5. Astaghafirullahalazimm..apalah puak yg menngaku Islam terlebih ni...jganlah jd kaum yg melampaui batas.Bersederhanalah. Anak2 korang boleh jugak belajaq kat universiti kejaan..keja kejaan,p umah sakit kejaan. Apalah doa2 macam ni..macam busuk hati betoi.Nauzubillah..pakai lobai buat penat badan jaa

    ReplyDelete
  6. TKO..PAS..PAS..TKO..TKO ..PAS..PAS TKO pd PRU 13....

    ReplyDelete
  7. Saya dh bosan dgn alasan puak PAS kononnya BN zalim tu sebab tak bg royalti kt kelantan. Diorang memang tak berhak pun dapat royalti sebab pelantar tu berada luar dr kawasan Kelantan sebenarnya. Penjelasan mengenai isu royalti ada dipaparkan secara fakta di beberapa blog dan di website kementerian penerangan. Tapi puak diorang ni tetap nak spin.

    ReplyDelete
  8. biasalah org pas.mcm tu lah depa.depa saja betui.tak betui sebelah depa pun tetap kta betui.sebelah kerajaan ni buat baik mcm mna pun semuanya depa kata jht.
    nasihat sya kpd org yng komen.keluarkanlah perkataan yg elok.jgn ikut mcm pembangkang yg selalu memaki hamun.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk