09/11/2012

Gempar! Akhirnya Wajah Anak Pemimpin PKR Minum Arak Didedahkan!



Seminggu lamanya kita menunggu anak siapa sebenarnya yang pergi clubbing dan minum arak dengan kawan-kawan. Ini bukan anak Azmin Ali? Kalau bukan mesti ini anak Shamsidar betul?

Tak percaya?


Ini gambar yang Keris dapat setelah didedahkan oleh @MyMassa tadi. Azmin nak kata apalagi? UMNO bayar anak dia untuk jadi mabuk? UMNO salah sebab dia tak dapat kawal anaknya yang liar?

Sebelum cakap pasal anak orang lain, tengok dahulu diri sendiri. Rafizi tak nak sebarkan isu ini ke? Untung-untung Rafizi bertanding Timbalan Presiden PKR boleh menang sebab Azmin dah mula longlai.

Keris ada dengar bisik-bisik orang yang beri maklumat tentang sikap anak pemimpin PKR ini sebebarbya adalah persediaan bagi pemilihan PKR yang akan datang. Wah rupanya ada orang sudah mula 'membunuh' Azmin untuk pemilihan?

K7L : Bapak kencing berdiri dengan orang lain bukakan seluar..anak pula berlari minum kencing setan?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk