28/05/2013

Lelaki Ini Basuh Rambut Setelah 26 Tahun Tak Cuci! #Jijik


Seorang lelaki berumur 80 tahun membuat keputusan untuk membasuh rambutnya buat pertama kali dalam tempoh 26 tahun. Lelaki itu, Mr Luo berasal dari sebuah perkampungan kecil di bandar Chong Qing, China.



Habis satu kampung dikerah Mr Luo untuk mencuci rambutnya itu. Sebanyak 3 paket serbuk pencuci digunakan dan memerlukan kira-kira 5 jam proses mencuci! Nampak tak betapa berkaratnya rambut Mr Luo ini? 

Serius Keris rasa nak muntah bila tengok dalam besen tu. Macamni punya manusia pun ada? Tak mustahil sebab wujud juga orang gila macam Anwar kat Malaysia kan?

K7L : Anwar bila nak cuci dosa-dosa menipunya?..

5 ulasan:

  1. ايت بارو رمبوت يڠ اتس. بايڠكنله ڤولق يڠ براد دچله كلڠكڠ. كالو ده داس ڤڠوتور بڬيتوله روڤڽ

    ReplyDelete
  2. Saya cadangkan supaya lebih banyak gambar2 kaum cina yang miskin disiarkan supaya cina di Malaysia sedar betapa beruntungnya mereka menjadi warganegara Malaysia.

    ReplyDelete
  3. Setuju non di atas...tengok rumah mereka.... tengok rumah cina dap tak sedorrr diri..nasib baik nenek moyang atuk dia org naik tongkang ke sini...kalau tak sama aje..

    Mcm mana ya bau rambut tu....

    ReplyDelete
  4. rasa nya susah sikit sebab cina kat sini melayu dah bagi banyak lemak......terutama sikitol melayu.

    ReplyDelete
  5. sara malay begok

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk