16/05/2013

Hahaha! Rakyat Malaysia Mahukan Anwar Berundur Dari Arena Politik! #BerambusCepat



Berambus cepat! Rakyat dah muak dengan politik jalanan yang Anwar bawa sejak dia belajar lagi. Ini semua karut yang mahu rosakkan pemikiran anak-anak muda hanya untuk penuhi impian menjadi Perdana Menteri.

Kami tak mahu 'old-fashioned' punya pemimpin macam Anwar. Kami anak muda suka pada transformasi yag dilakukan oleh Najib Razak. Dulu kata bila kalah akan berundur, tapi datang gila dia dah kalah pun umum PR menang. 

Hilang akal ke apa? Rakyat yang sokong Anwar patut sedar yang dia hanya mempergunakan penyokong dia untuk penuhi 'perjanjian syaitan' yang entah dengan siapa dia buat. Dia sanggup buat apa saja namun rakyat Malaysia tak bodoh macam yang Anwar sangka. 

Anwar harus berundur! Nyah dari politik Malaysia! Menyusahkan dan memualkan. Penat tengok perhimpunan yang 'kosong'. Yang turun himpunan tu pun patut sedar yang mereka hanya membuang masa. Keputusan pilihanraya dah termaktub. Nak tunggu #PRU14 nanti.




K7L : Pffttt..this old hag Anwar has created many trouble for de kantri..Anwar Ibrahim harus bertobat!..

1 ulasan:

  1. berambus le cepat anwar.. bawa anak bini dan seluruh keturunan ko....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk