04/05/2013

Penyokong PAS Bersedia Serang BN Putrajaya Dengan Hammer Dan Parang? #TolakHusam



Parang yang diselit dibelakang badan oleh penyokong PAS.

Kali ini mereka 'standby' dengan parang pula. Nampak gayanya penyokong Husam Musa semakin ganas ni! Kejadian malam semalam di Presint 9 cukup membuktikan bahawa penyokong PAS kali ini semakin agresif. 

Dalam keadaan kelam kabut, aku sempat mengambil beberapa gambar menunjukkan penyokong PAS ini membawa sebilah parang dalam misi mereka membuat kacau bilau dengan penyokong BN Putrajaya. Dalam gambar ini jelas menunjukkan penyokong PKR turut terlibat. Yang menghairankan ialah kenapa pula penyokong PKR ini berada di Putrajaya? Sedangkan hanya PAS yang bertanding di Putrajaya!

Apapun, mereka ini sebenarnya adalah pencacai-pencacai PR (Pakatan Rosak) yang terdiri daripada 'orang luar' yakni BUKAN penduduk Putrajaya. Husam terpaksa 'mengimport' jentera dan pencacai luar seperti Bandar Tun Razak, Dengkil, Bangi, Kajang dan kawasan berhampiran lain untuk membuat onak dan huru-hara sebelum hari mengundi.

Kejadian pencacai PR membawa parang ini sebenarnya adalah peringatan kepada seluruh jentera BN supaya lebih berhati-hati terutamanya ketika hari pembuangan undi dan selepas keputusan diumumkan pada malam 5/5/13 nanti. Difahamkan mereka sudah siap sedia untuk membuat huru-hara dan provokasi yang keterlaluan.

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk