21/05/2013

Apabila Melayu Diajar Jadi Kurang Ajar Oleh DAP!


Sedih rasanya melihat Ahli Melay DAP yang bersikap biadap dengan menunjukkan isyarat lucah kepada pihak Utusan. Kenapa sedih? Kerana cita-cita DAP untuk menjadikan Melayu sebagai 'anjing suruhan' untuk gigit melayu hampir berjaya.

Sedarlah anak bangsaku. Jangan sampai kita alpa dan terleka.


Ahli DAP Hata Wahari yang mengadakan demonstrasi berseorangan di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad di sini, hari ini 21hb Mei menunjukkan isyarat lucah kepada kakitangan syarikat akhbar itu selepas 10 minit mengadakan bantahan.
Tindakan biadab Hata itu berlaku ketika dia memandu kenderaan trak pikap meninggalkan perkarangan pejabat syarikat akhbar tersebut kira-kira pukul 5.10 petang.

Sebelum itu, rancangan Hata untuk mengadakan demonstrasi membantah di hadapan pejabat Utusan Malaysia di sini, tidak mendapat sambutan apabila hanya dia seorang sahaja yang hadir.

Walau pun digembar- gemburkan dalam laman-laman sosial lebih seminggu lalu, namun demonstrasi yang dirancang diadakan pukul 5 petang itu ternyata gagal mendapat sokongan.

Malah kira-kira 100 kakitangan Utusan Malaysia yang menanti kehadiran para peserta demonstrasi itu ternyata ‘kecewa’ apabila hanya kelibat Hata yang juga telah dipecat sebagai wartawan Utusan Malaysia seorang sahaja yang hadir.

Disambut dengan jeritan “Hidup Utusan!", “Hidup Melayu!" dan “Pengkhianat" akhirnya ahli DAP itu meninggalkan kawasan ibu pejabat bekas majikannya itu kira-kira 10 minit kemudian setelah dinasihatkan oleh polis supaya beredar - Utusan

2 ulasan:

  1. Bagaimana pula melayu di ajar olih melayu menjadi biadap,apabila seorang MB membuat perlakuan yang sama.

    ReplyDelete
  2. Menyanjung cina kafir dap...pi sana pi sini seorg diri...sudahla tu....sedor sedorla dah ditunggang

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk