01/05/2013

Pembangkang Gagal Burukkan Felda Tanda Mereka Memang Hanya Pandai Menipu



Pelbagai Isu-isu lama seperti Israel, bankrap, kejatuhan harga saham, keuntungan, IPO dan sebagainya memang sengaja diwujudkan oleh pembangakang. Semuanya digarap dan dilakonkan oleh sebuah NGO yang ditubuhkan secara tidak berdaftar dengan nama ANAK.

Sebenarnya pembangkang tidak ada modal lain untuk menjatuhkan Felda. Yang sama diulang-ulang mengikut skrip. Tak ada cerita lain asyik yang sama je sebenarnya.

Contoh semalam di Felda Sg Tengi, ada buat ceramah kecil-kecilan. Yang Keris dengar dari semalam sampailah ke kedai kopi hari ini oleh puak PAS cuma kes cuma  Rugi, tanah tergadai, rugi, tanah tergadai, rugi, tanah tergadai. 

Berapa ramai yang terlibat sekarang ni. Doalah benda yang baik-baik untuk peneroka peneroka ni, kalau kita sifat negatif sangat Allah pun tak suka. By the way tanah peneroka memang takkan tergadai dan silalah doa saham tu untung. Rakyat Malaysia jugak untung.

Tak habis-habis. Mudah cerita tak perlu percaya dengan mereka in iyang datang dengan harapan syurga di tangan kanan mereka. 

"Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu." (Al Hujurat ayat 6)

K7L : Jangan percaya!...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk