05/05/2013

[Video] Anak Muda #Felda Dipergunakan Oleh Pembangkang!



Dalam pada hari pengundian ini, berita yang sampai ke telinga Keris teramatlah mengecewakan. Ini adalah kerana satu perkara telah berlaku di Felda Trolak dimana ia berkenaan dengana anak-anak muda.

Pada mulanya Keris ingatkan anak-anak peneroka di sana telah diupah oleh puak pembangkang untuk membuat flashmob. Namun 'Flashmob' yang dibuat itu dilaksanakan di tengah-tengah jalanraya.

Kereta yang lalu lalang sebenarnya diganggu dengan kibaran bendera parti-parti pembangkang dengan jarak dekat. Membahayakan si pembuat 'Flashmob' dengan pemandu kereta dan penunggang motorsikal.

Namun jangan tertipu kerana mereka yang menjadi pencacai 'Flashmob' pembangkang sebenarnya adalah jentera-jentera upahan yang diimport daripada luar kawasan Felda kerana anak-anak peneroka solid menyokong Barisan Nasional.

Namun kecewa masih terpacul dalam sanubari hati Keris kerana tetap ada Melayu yang sanggup menerima upah dan kibarkan bendera DAP. Bendera parti kauvinis yang mahu haspukan kuasa Melayu di Perak.

Sedar dan bangkitlah anak muda. Jangan jadi anjing kepada DAP. Kelak kamu tahu akibat jika terlalu percaya dengan 'syaitan-syaitan' yang menjanjikan seribu satu harapan namun akan musnahkannya setelah mereka dapat kuasa.

K7L ; Belajarlah daripada Singapura..lihat apa jadi kepada Melayu Singapore..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk