12/05/2013

Nik Aziz Nak Ludah Muka Ustaz Nasha Dan Salahuddin Ayub?




Siapa dengar cerita pasal perpaduan Melayu untuk memastikan kuasa politik Melayu berada dalam keadaan baik? Ya! Orang PAS yang sudah tidak lagi bersama PAS amat bersetuju dengan perkara tersebut.

Jika tanya Keris, rasanya demi perpaduan sesama Muslim, sudah beberapa kali UMNO menghulurkan tangan termasuk mereka-mereka yang tidak menyebelahi mana-mana parti. Mereka mahu lihat perpaduan berlaku dan nama yang didengari mahukan perpaduan adalah Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang merupakan bekas Timbalan Presiden PAS.

Kedua nama yang sampai ke telinga Keris adalah Salahuddin Ayub yang juga Naib Presiden PAS. Dengarnya SA juga sedang cuba memujuk Haji Hadi untuk melakukan perpaduan. Benar atau tidak kita tunggu sahaja.

Kata orang bawah PAS, mereka sudah tidak sanggup lagi menjadi pak turut kepada PKR dan DAP. Contohnya di Selangor sepatutnya kerusi MB menjadi milik PAS namun timbul pula campurtangan Hadi yang dikatakan atas desakan pemimpin DAP dan PKR untuk memastikan Khalid Ibrahim terus menjadi patung pemerintah DAP di Selangor.

Apapun kita tunggu dan lihat..

K7L : Nik Aziz nak ludah muka siapa?..

7 ulasan:

  1. Nik aziz ni nak meludah muka orang islam tapi tak sedar yg dia telah dikencingkan olih DAPigs. Dia sebenarnya dh nyayuk dan tak releven lagi diarena politik negara. Persetankan dia, kini mulakan semula usaha utk menyatukan semula UMNO & Pas utk kesenambungan bangsa melayu Islam.

    ReplyDelete
  2. minta maaf..kalo sudut kata lisan dia mcam btol..dari sudut dari cermin hati..nmpk mati..hanya lip service Aja..standard budak kampong Ja..mursid parti Aja..untk beri petujuk jln Allah dan rosul jauh..nabi s.a.w.Di hina Di caci..mase berjumpa dan berdoakan kesejahtraan..sakit dia ziarah..dato najib..walau tk nmpk alim..ada juga Ciri 2 islam..tk ikut imosi..ajak rakyat sama2 doakan ygm baik buat use azizan..ok..baik..

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz tak pernah menunjuk-nunjuk bila membuat kebaikan. Tak macam pemimpin UMNO.

    Solat pun diperbesar dan diheboh agar satu dunia tau. Apalah punya pemimpin UMNO. Tak cukup dalam TV siap posing bergambar.

    Nik Aziz mana ada buat macam tu.

    ReplyDelete
  4. Anonymous12 May 2013 13:33

    Nik aziz tak buat...tapi pecacai nya yg tolong buatkan utk dia...dia pun suka...apa citer???luaskan pengetahuan anda...jgn hanya bersumberkan harakah saja......

    ReplyDelete
  5. Ni Aziz tak menunjuk? Common la bro, gambar sembahyang atas rumput (with many onlookers) tu salah satu contoh. Masjid dekat pun tak nak pergi..sebab apa? Sebab nak menunjuk! Piraaah!

    ReplyDelete
  6. Inilah ulamak pujaan PUAK@PENDENDAM PAS kpd org Melayu!seorang pemimpin/Ulamak apa cakap ikut nafsu!

    ReplyDelete
  7. NIK AZIZ BUKAN ULAMAK...
    PERCAKAPAN LEBIH TERUK DARI ORANG JAHIL..
    DIA PATUT BERTAUBAT....SEBELUM MENINGGAL

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk