02/05/2013

Anak Muda #Felda Seri Jaya Bertegas Tolak PR! #BetterNation #PRU13


Calon BN N07 Bukit Serampang berbasikal menjelajah Felda Seri Jaya

Calon Barisan Nasional N07 DUN Bukit Serampang Tuan Haji Ismail Mohamed bersama-sama pengundi muda dan belia-belia Felda Seri jaya yang terletak di kawasan DUN Bukit Serampang mengelilingi kawasan Felda ini dengan menaiki basikal dalam program Berbasikal Bersama Calon.

Sebanyak 50 buah basikal terlibat dalam program berbasikal bersama calon DUN N07. Program berbasikal ini adalah program yang kedua selepas Felda Bukit Kepong yang sebelum ini terut mengadakan program seumpama ini. Selain berbasikal melalui kawasan ini, beliau turut singgah ke rumah-rumah peneroka Felda yang terlantar sakit. 

Pada program ini beliau melawat 3 buah rumah yang mana terdapat mereka yang terlantar sakit dan sudah uzur. Selepas berbasikal mengelilingi kawasan tersebut, beliau berhenti di kawasan gelanggang Futsal untuk bersama-sama pemuda kawasan ini. Beliau pun main futsal dengan pemuda yang hadir beb!






Inilah model pemimpin yang kita mahukan. Mereka yang akan mewakili rakyat perlu prihatin, selami jiwa anak muda dan terima sebarang aduan serta usaha dalam menjalankan tanggungjawab jika dipilih kelak.

Anak-anak muda Felda Seri Jaya di Pagoh telah menyatakan pendirian mereka bahawa tiada parti lain yang mampu jaga anak-anak Felda terutamanya bagi mereka yang berada dalam lingkungan generasi kedua dan ketiga dalam apa jua aspek.

Pendirian anak-anak peneroka ini sekaligus menidakkan hasutan serta dakyah songsang yang dibawa oleh Mazlan Aliman serta ANAK. Mereka ini disahkan penipu dan tak layak bercakap bagi pihak anak-anak peneroka.

Mereka sudah pilih..anda bagaimana?..

K7L : PR kata nak tawan Felda..jangan harap!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk