03/05/2013

Pelajar Diugut Gagal Jika Tidak Bantu Kempen PKR?



Wajah-wajah di atas adalah antara pelajar Universiti Putra Malaysia yang telah diugut supaya terlibat sebagai jentera kempen bagi PKR oleh pensyarah mereka. Malah mereka turut diugut akan dipotong markah jika segala tugasan yang diberikan gagal dilakukan dengan baik.

Difahamkan satu laporan polis juga telah dibuat oleh 15 orang pelajar ini siang tadi yang mana turut mendapat respon Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Khalid Nordin sebagaimana disiarkan di laman portal MyMahasiswa.

Kumpulan mahasiswa ini turut menyerahkan rakaman sulit yang dibuat kepada pihak polis sebagai bukti dakwaan mereka.

Terdapat beberapa rakaman antaranya rakaman suara di mana pensyarah tersebut mahu memotong markah serta rakaman video di mana pensyarah tersebut mengajar dan membawa kumpulan pelajar ini mengantung poster calon PKR dan menurunkan poster BN.



Antara gambar-gambar bukti pensyarah mereka membawa mereka ke bilik operasi PKR dan lokasi-lokasi tertentu untuk operasi mengantung poster calon :


Lelaki berbaju batik adalah pensyarah yang dimaksudkan.

N55 Dengkil 
Identiti pensyarah tersebut adalah seperti di bawah :
 

Siapa dia nak paksa-paksa orang ni? Dah cukup bagus sangat ke? Inilah dia individu yang mempergunakan kuasa sebagai seorang pendidik dengan tujuan yang salah. 

Ada lagi bukti lain akan menyusul...

YM Raja Ibrahim you deal with us, not with these student..

SELANJUTNYA DI SINI


K7L : Kurang ajar!..ajar anak bangsa jadi pengkhianat!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk